Permanent uppehåll

Jag sa tidigare i ett inlägg att jag kanske skulle lägga ned min blogg. Jag känner att det är en lämplig tid att göra det nu för att liksom avsluta ett kapitel av mitt liv och göra mig redo för allt annat som kommer att hända i mitt liv snart.

De gamla Inläggen kommer att finnas kvar i någon vecka, sen försvinner bloggen för gott.

Tack till alla som har läst och gett snälla kommentarer, uppskattar det!

Posted on juni 3, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

