Mösspåtagning!!

Idag var jag i skolan för första gången på typ 2 veckor, det var mösspåtagning woop woop!! Allt gick jättebra, en lärare höll ett sånt där standardtal, cheesy som fan men det hade inte känts bra om vi inte hade fått nåt tal haha. Jag såg lite ut som Slash när jag hade satt på mig mössan på grund av allt hår haha men det gjorde bara att det såg charmigare ut tyckte jag. Det ända jobbiga var att alla typ bråkade över hur flaket ska se ut osv, men det löste vi till slut och lakanen som ska hänga utanpå flaken målas just nu, jag blev tvungen att gå lite tidigare.

Jag lyckades försova mig och vakna 20 minuter innan bussen åkte hemifrån, så JÄVLA typiskt! Men jag hann ändå precis! Här är lite bilder på min klänning bland annat.

 

20140602-152406.jpgimage.

Posted on juni 2, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

