Ta mig inte för givet

Mina värderingar säger att man ska tänka på andra, ”behandla din nästa såsom du själv vill bli behandlad” men när egotrippade människor beter sig så pass f***igt känner jag att jag också vill vara självisk, jag skiter fullständigt i om folk blir sura! Jag är trött på att bli trampad på, bli tagen för givet och agera skräpkorg där alla kan dumpa sin skit och överge när de är klara. Jag har såklart vänner som faktiskt aldrig betet sig såhär mot mig och är hur underbara som helst som jag kan berätta allt till, lyssnar, bryr sig och ställer upp när de kan, de som vet att de inte gjort sig skyldiga till detta behöver inte ta åt sig så klart.

Ta mig inte för givet, nästa gång kommer jag inte vara så ”snäll” som jag brukar vara…vill man vara min vän på riktigt då får man fan ta och börja prioritera mig annars åker man ut ur mitt liv.Punkt!

354ac6f922e8f084c5750255b90d3256 fbc4197cbfc7021813e9242252f35169 tumblr_mfrm6nrcsr1rd1auvo1_500

Posted on maj 25, 2014, in Mina bekännelser, The stuff i don't like!. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

