Promenad!

Jag vaknade till fågelkvitter idag typ klockan 6 på morgonen och solen var redan uppe då, lite väl tidigt bara haha. Det var ju väldigt varmt idag så jag bestämde mig för att promenera till gymmet för att ta vara på, när jag kom fram såg det ut såhär:
IMG_4542

 

Gapande tomt, vilket är extremt ovanligt haha. Jag antar att alla var ute och solade, röstade!, åkte till stranden eller var på den stora marknaden som skulle vara i närheten. Allt som allt har det varit en riktigt mysig dag och jag ser fram emot en ännu mysigare dag imorgon!

Posted on maj 25, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

