Vad ska jag göra i sommar?

Förutom resan till Barcelona har jag ingen som helst aning om vad fan jag ska göra i sommar! Jag har ju inte lyckats få tag i något jobb, alla kompisar ska ju flytta eller resa runt hela sommaren osv, jag har ingenting att göra, shit asså! Det ända jag vet att jag vill göra är att hinna läsa en massa böcker, spela spel och plugga matte innan högskolan, lite lagom nördigt hah fast nördiga saker är fett kul ibland. Det kommer säkert en massa annat spontant under sommarlovets gång annars.

Det jag ser fram emot mest är att förbereda inför min flytt, vare sig jag kommer in på ett franskt universitet eller ett svenskt så kommer jag bli tvungen att flytta härifrån, så det ska bli kul att packa, åka runt på visning och ha sig! Jag tycker om den där spänningen och stressen av att förbereda sig inför en stor resa.

 

En bild från förra sommaren i Disneyland, det var varmt som in i helvete haha!

img_3082

Posted on maj 22, 2014, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

