Redovisning

Jag har idag redovisat mitt gymnasiearbete i skolan, som handlade om börsen om någon undrar det. Dagen började med att jag satte mig i fel sal i typ en timme (bara jag, bara jag…) sen när jag upptäckte detta fick jag rusha iväg till en annan fullsatt sal och fick en intensiv mordblick av alla som satt därinne eftersom jag var så sen, kul… Det var i alla fall skönt att få det överstökat och jag kände att det gick helt okej faktiskt, efter alla dessa år av tortyrlika muntliga framträdanden som olika lärare tvingat mig göra känner jag att jag äntligen börjar bli lite bättre på dom, det blir mindre och mindre nervöst men jag stammar ganska mycket fortfarande emellanåt. Jag antar att man får ta babysteps tills man är proffs på redovisningar.

Annars har jag , postat paket idag och testat dom här nya Fro-yo’s som Ben&Jerry’s börjat med. Om jag ska vara ärlig var det inget speciellt jag tror nästan jag föredrar deras vanliga glassar.

IMG_4463 IMG_4424 IMG_4465

Posted on maj 14, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

