Skadade naglar

Jag har valt att försöka låta bli att måla naglarna fram till studenten, jag har målat om naglarna en gång i veckan i typ ett år i streck nu och inte låtit naglarna få andas. Nu är de väldigt skadade på grund av detta. De har ingen glans längre, de är jättesvaga, gropiga och flisar sig hela tiden. Jag är ledsen över det då jag en gång i tiden hade jättefina naglar…för att fixa dom tänker jag investera i bra nagelacksbortagare som är 100% acetonfritt, använda handkräm, köpa någon nagelvårdsbehandlig och kanske börja med silicea. Jag vet att silicea är dyrt i längden men det kan vara värt då hår och hud också blir friskare av det.
nail Img-HORSI-OC-30_1

Posted on maj 13, 2014, in Skönhet. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

