Andas ut

Det känns som att denna helg kommer att bli den första helgen på länge då jag verkligen kan pusta ut och inte tänka på plugget. Det känns så eftersom gymnasiearbetet nu är färdigt och inte hänger över mig som döden själv haha. Jag slarvade lite grann då det fanns delar i det som jag skulle utveckla ännu mer…men jag stod inte ut med att sitta och stirra på det där jävla arbetet haha så jag skickade bara in den. Tror inte jag får F på arbetet bara för några små saker, det är ju inga grova fel precis. 27 sidor långt blev det, ni kan ju tänka er vilken bunt med papper det blev och de ville att jag skulle skriva ännu mer, crazies! Jag har även skickat in ett projektarbete vi har haft i estetisk kommunikation, som var en diktsamling.

Sist men inte minst har jag fått tillbaka resultaten från IELTS-provet idag och jag är super nöjd med mina resultat! So happiiii, det gick bättre än väntat på alla delar förutom muntliga där det gick oväntat dåligt haha,pinsamt… Men det förstörde inte helheten av mina poäng i alla fall.

hard-work-quote-1

Posted on maj 9, 2014, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

