När jag har tråkigt

Hittar jag på något kul(not) att göra som att vandra av och an i köket och leta efter skit att äta fast än man inte är hungrig, sover, kollar på nån random zombierulle eller så tar man massa ”fina” selfies . Jag hittade faktiskt en ny bravo juice i kylen den var ASGOD! smakblandningen låter lite wild men det funkade, dessutom är förpackningen supersöt! Jag ska tvinga vem det nu än var som köpte den att köpa mer haha.

Förutom att dricka juice har jag varit i skolan idag och bland annat pratat om min klass utklädnadsshow och studentfrulle. Är väldigt nervös inför showen av någon anledning, jag är rädd att jag ska göra fel steg och sånt (blev alltid det när jag gick i dans förut också). Men annars verkar själva konceptet rätt bra, jag vill inte avslöja för mycket med risken att förstöra överraskningen men det ska tydligen komma inslag av jamaicansk musik, egentligen dancehall musik (yaaaah man!!) som jag gillar mycket.

IMG_4346

IMG_4413[1]

Posted on maj 7, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

