Same old, same old

Jag vet inte längre vad jag ska skriva om haha, det känns som jag gör samma saker varje dag…plugga och träna haha. Idag har jag inte ens varit i skolan, det blir ju sådär nära kursslut att man inte har obligatorisk närvaro på vissa lektioner. Jag passade istället på att springa lite ärenden på stan och sen därifrån dra till gymmet. Det var ett riktigt bra pass idag, jag körde lunges, crosstrainer och rygg och det känns…som fan haha. Jag funderar även på att påbörja squat challenge men är lite rädd, på dag 30 är det ju runt 200 squats man ska göra…oh my GAAD!

Annars, så sitter jag och kollar på studentskor… har inte köpt dom än på grund av min eviga beslutsångest. Ska man köpa vita, svarta eller korallfärgade? det är frågan och måste bestämma mig och beställa typ idag också om dom ska hinna fram till mösspåtagningen.

Gym outfit:

IMG_4392

 

Posted on maj 6, 2014, in Outfits. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

