Rekommenderar inte!

Jag lovade ju att återkomma och berätta vad jag tyckte om sakerna jag hade köpt på Fragrance direct och vi kan väl börja med nagellacken från märket Vintage chic. De sög, haha…alla lack i paketet är lika dåliga för att de bokstavligen flisar sig samma dag som man målat på det och när det torkar så lämnar det typ en grå avlagring på ovanpå, inte bara gör det att det ser smutsigt ut men också så ser man inte skimmer effekten.
Plus med dom var väl att det är fina färger och att det torkar snabbt men jag rekommenderar dom inge alls haha.

Produkterna från Dove var däremot
mycket bra, jag rekommenderar dom starkt! Jag älskar båda sorterna, den gröna gillar jag mest på grund av den lätta konsistensen, det passar bra nu när det är varmt ute. Dessutom så gör den det den lovar, alltså att göra huden fastare. Jag ska nog köpa mer såna nästa gång!

20140504-170146.jpg

20140504-170353.jpg

Posted on maj 4, 2014, in Skönhet and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

