Avundsjuka

Det är den enda anledningen jag kan komma på till varför folk, tjejer speciellt i kan stirra på någon upp och ned i typ en timma, nonstop.  Det är inte normalt asså och det ser så jävla billigt ut att sitta så öppenbart och verkligen råblänga på någon. Det var en tjej i min skola, en tjej jag dessutom aldrig pratat med idag som satt och stirrade på mig sådär äckligt, jag gav henne så klart ingen uppmärksamhet för jag ger aldrig konstiga bitchar min uppmärksamhet hah…. Varför ens bry sig om någon annan liksom, varför slösa sin tid på att stirra på en annan människa så där länge som hon gjorde.

Jag är tydligen mer intressant att kolla på än film och TV för vissa människor, hon kunde ju lika gärna ha poppat popcorn när hon väl höll på….trash.

Det här va hon i typ 3000 timmar:

huh-murphy

Och det här var typ jag

20140429-171039.jpg

Stay-jealous-94747469053

 

 

 

Posted on april 29, 2014, in Mina bekännelser, The stuff i don't like!, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

