Hot

Idag var det verkligen sommarvarmt, man blev typ grillad ju! Vägen till skolan var förutom en extrem gödselstank i området mycket roligare än vanligt. Jag hade typ ”party in my head” med gamla ”sommarlåtar” på öronbedövande volym och bara njöt av solen, asnice. Dock förvandlades denna härliga sommardag till värsta apokalypsen så fort man satte sin fot i skolan bara för att massa oväntade uppgifter stapplades på varandra, man kände sig som en jävla dominobricka typ haha. Jag har redan pluggat typ halva lovet men ändå räckte det inte, jag ligger fortfarande efter som fan. .

20140422-220812.jpg
Annars så gjorde värmen att jag kände mig inspirerad att sminka mig lite extra fint, blev faktiskt väldigt nöjd, hihi. Man ser inte så där jättebra eftersom jag bara använder mobilkameran men det var faktiskt fint tycker jag!

20140422-221125.jpg

Posted on april 22, 2014, in Skönhet. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

