Hemma igen!

Nu är jag hemma igen och nästan helt återställd från de två sista dagarnas festande på studentkryssningen. Trots alla svårigheter som funnits innan vi åkte var kryssningen helt galen och jätterolig! Dock tycker jag att det är roligare att åka på kryssning med folk man inte känner konstigt nog haha… Som när jag fyllde 18 och åkte med mina vänner, det var mycket roligare då! Men allt som allt var det kul att lära känna nytt folk, äta god mat, skratta och dansa.

Mindre kul var att de en timme innan vi skulle stiga av båten sa att man inte fick ha med sig alkoholen i land om man inte var 20 än. Det stod tullpoliser som rotade igenom folks väskor och beslagtog det folk hade köpt. Jag lyckades smita undan obemärkt dock, turen var på min sida för en gång skull. Sen var man ju så jäkla bakis dagen efter, på det var man extremt sjösjuk eftersom båten gungade och skakade hur mycket som helst på morgonen(kl 2 på eftermiddan). Jag låg på golvet i fosterställning, spydde typ och klarade knappt att äta…blev bättre sen dock. Min mobil var i hytten hela tiden och jag glömde att ta bilder tyvärr, ni får fråga mig om ni vill veta mer saker i detalj helt enkelt.

Posted on april 16, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

