Strul

Jag ska åka studentkryssning på måndag och är sjukt otaggad! hah, ångrar att jag ens köpte biljett jag gjorde det enbart för min väns skull. Det verkade kul först för att alla hajpade och var fett taggade men nu känns det bara blää…ända sedan vi bokade den där kryssningen har vi haft en massa missöden…Jag är bara sönderstressad och arg.

Jag tänker inte skriva mer för att jag e så pissed off att jag bara kommer att skriva massa skit.

tumblr_mfgop9ZALM1qfdwsio1_500_large_zps75ea3247

Posted on april 12, 2014, in Mina bekännelser and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

