Nationella!!

Har skrivit årets första nationella prov idag! Jag hoppas som fan att det gick bra hah, man har ju ingen aning om hur lärarna ska rätta speciellt eftersom allas rättas av helt olika lärare i malmö typ. Jag vaknade 5.45 på morgonen och gick till skola med ”sovtoffs”, med andra ord en hästsvans man sovit med som helt tappat form haha och jag gör aldrig det. Ändå kom jag precis när läraren skulle stänga dörrarna och det var klockan åtta för att bussen var ASSEG!

Jag var asnervös! jag hade varit det i flera dagar innan också för att jag var rädd att det skulle vara svårt och det var det också upplevde jag…hoppas verkligen det gick bra för mig och för alla er andra som också skrivit nationella!

tumblr_moamgtiOSW1qfyhzco1_500

Posted on april 10, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

