Otur

Jag börjar tro att jag är dömd till ett liv med motgångar, helt allvarligt hela tiden är det någonting som går fel. Jag ska sälja lite gamla kläder i överimorgon och jag bestämde mig för att tvätta dom för hand så att de skulle bli riktigt fräsha… och vad händer då?? Jo, fucking klor hamnar på ett svart plagg och det blir feta röda fläckar… Jag började faktiskt gråta, var så stressad (börjar nästan alltid gråta när jag e överstressad hah) över massa annat och sen finner jag klorstänk på kläderna mitt på natten. Är så uppe i varv nu och kanske inte kommer att kunna sova på flera timmar bara för det, men planen är att jag imorgon ska köpa svart textilfärg att försöka färga fläckarna med, men det är tveksamt att det blir bra.

Jag har sån jävla otur jämt, jag tappar bort saker, går in i folk och känsliga föremål osv…förra gången jag skulle sälja kläder försvann 2 tröjor från tvättstugan kvällen innan grejerna skulle skickats ut. Det har blivit så illa att jag på allvar blir paranoid av alla korpar och svarta katter jag ser ute på gatan… JAG ORKAR INTE MED OTUR, jag känner att turen måste vända för mig snart. Blir ju deprimerad annars.
large (1)

Posted on april 3, 2014, in Mina bekännelser and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

