All day, all night

Jag tror att jag måste ta en paus, i alla fall en dag från allt pluggande och ta det lugnt…Jag har i princip pluggat från morgon till kväll idag och är helt utpumpad nu….Det är det där jäkla gymnasiearbetet som tar upp all tid! Jag hade allt under kontroll med planering o allt sen 2 veckor innan arbetet ska vara klart kommer lärarna och säger att jag gjort helt fel…For real??? Haha standard….

De få timmarna jag inte pluggat idag har jag ägnat åt att träna typ…Det är allt jag gör nu för tiden känns det som, träna och plugga, har däremot inget emot att gå till gymmet och ge gärnet! Det gör det lättare att plugga eftersom man blir piggare o så.

Det är tänkt att jag ska gå på stan imorgon och det blir ju kul, shopping är en väldigt avslappnande aktivitet haha.
tumblr_m6e2hoZQTl1qdqlx3o1_500

Posted on mars 31, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

