Grattis bloggen…

…du fyller 1 år idag! Jag kan inte fatta att det redan har gått ett år sen jag startade denna blogg, helt otroligt! Med det sagt så är min bloggs framtid oviss… jag har funderat på en eventuell nedläggning av den snart av olika anledningar. Jag velar av och an om jag ska lägga ned eller inte men om ni, läsare visar intresse så kan det vara en avgörande faktor i mitt beslut. Med det sagt har min första bloggtid varit jätterolig, det har varit roligt att svara på alla era frågor och synpunkter, jag har lärt mig mycket om mig själv och om hur själva bloggandet fungerar. Allt som allt, superkul och jag tänker fortsätta ha kul med bloggen så länge det varar!

Länk till mitt allra första inlägg: https://tshilanda.wordpress.com/2013/03/28/mitt-allra-forsta-inlagg/

ONE-YEAR

Posted on mars 28, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Grattiiiiiizzzz!!! Wohoo ett år!!

Kommentera

