A-mazing!

Jag såg sista avsnittet av PLL säsong 4 och det var deras bästa avsnitt hittills, det känns som jag alltid säger så om varje avsnitt men detta var faktiskt superbra! Man fick många svar och hela säsong 1-3 började såhär ”make sense”, men det finns fortfarande många pusselbitar som fattas i och nya frågor dök såklart upp som man nu måste vänta till säsong 5 för att få svar på.

Jag tror jag vet vem ”A” är nu, jag ska kolla på avsnittet igen och analysera det för att vara helt säker men jag har redan en relativt skottsäker teori haha. Dock är A inte den enda som är en bad guy utan jag tror att det finns en till person någonstans som håller på, alltså att ”A”och den som har dödat och skadat en massa folk är 2 olika personer. Okej, jag ska inte skriva mer annars riskerar jag att spoila för er, men ni som följer serien får gå och kolla nu så att vi kan diskutera om det haha!tumblr_mu2n0gJXkX1sjp2wpo1_500_zpseb98b7dc

Girls-Have-Major-Confrontation Moment-Weve-Been-Waiting

 

Föressten har dom lagt ned Ravenswood som var en spin-off av PLL, Bullshit! Jag är skitsur över det eftersom jag faktiskt gillade den serien och nu får man aldrig veta hur allting slutade!

Posted on mars 21, 2014, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

