TymeTime

Jag känner att jag måste dela med mig av detta till de som ännu inte har sett…det finns en tjej som gör helt sjuka sminkningar och håruppsättningar på Youtube och typ på en blogg också tror jag. Jag har aldrig sett något liknande förr, hon använder ju väldigt mycket smink,lösnaglar,lösögonfransar,löshår etc haha och det kan man ju tycka lite vad man vill om men hon har faktiskt talang för makeup och sånt måste man faktiskt medge! Jag brukar kolla på hennes videos ibland när jag har tråkigt bara,imponerad blir man ju.

Klicka på bilden för att länkas till hennes Youtube:gtcb

Klädstilen är lite ”over the top” för min smak dock, hehe.tyme-from-denver

Posted on mars 14, 2014, in Mode, Skönhet. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

Kommentera

