Dagen i snaps

Jag har blivit dålig på att komma ihåg att ta bilder under dagen så jag kom på att jag kan använda mina snaps istället för att visa vad jag har sysselsatt mig med under dagen, smart va? haha…

IMG_3964IMG_3965
IMG_3967IMG_3966

Ja, bilderna talar ju lite för sig själva…jag lyckades missa dagens enda obligatoriska lektion (misslyckad människa) eftersom jag försov mig ganska rejält på morgonen. Faktumet att busschauffören var segare än vanligt och att jag åkte hemifrån när lektionen började var inte till större hjälp…. haha jag gillar att ta min tid, okey? På det var det typ öppet hus på skolan och 8:or, inte 9:or som jag hade trott först på besök i skolan och de hade överbelamrat typ vartenda litet utrymme i skolan och stod och skrek åt varandra mellan salarna när man försökte plugga, en del gav sig även på att försöka ragga upp tjejer haha…

I alla fall så kom jag dit och ville prata med några lärare typ 4-5 stycken (alla lärare har sån där ”hjälptid/läxhjälp” varje fredag) och såklart var ingen av alla de 5 på plats. Så man fick sitta och rulla tummarna i flera timmar sen fick man vänta ännu mer på hjälp då hjälplistan som ni kan se på sista bilden var otroligt lång.

Väl hemma har jag typ inte gjort så mycket, har bara suttit och tittat på film, städat, lagat mat, umgåtts med familj…ska kolla på Scandal nu som är bättre än någonsin nu för tiden  (!!!) sen ska jag nog sova…Det var min dag det, med det sagt hoppas jag att ni får en fortsatt bra dag/kväll!

Posted on mars 14, 2014, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

