Trött på att vara sjuk!

Nu har jag varit sjuk i typ en månad och har fått nog! Jag orkar bara inte, jag har aldrig varit sjuk såhär länge det är jätteskumt…det ända jag har gjort dessa dagar är typ att, kolla på film, nästan badat i citronte, suttit och svurit över min sjukdom under en tjock filt bland annat. Det går inte att gymma, plugga eller ens koncentrera sig i skolan såååå drygt, jag hatar att vara begränsad på det här sättet.

Detända positiva är dock att mamma tycker om att pyssla om mig lite extra när jag är sjuk och det är alltid mysigt.

tumblr_mbi308BJX41qc4uvwo1_400

whenimsick1

Posted on mars 5, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

