Borta bra…

…men hemma bäst! Förutom min vända till gymmet har jag haft det supermysigt hemma och känner mig på mycket länge helt utvilad. Jag har firat in första dagen på sportlovet med att  sova hur länge jag ville och genom att ta ett varmt bad,sååå skönt. Just nu sitter jag inlindad likt en gigantisk vårrulle i en filt och skriver detta inlägg, fullt avslappnad hihi. Jag älskar verkligen att vara hemma ibland, det är som min fristad där jag bara kan chilla liksom. Flera verkar tycka att jag är tråkig för att jag vill sitta hemma och och bara ta det lugnt vissa helger, haha. Jag har aldrig riktigt varit en som gillar att vara ute hela tiden liksom, någon enstaka gång och sen får det räcka för mig. Det kostar ju att gå ut, det är så mycket ljud,stök och senare bakfylla osv…Det kan vara kul att gå ut men jag trivs alltid allra bäst hemma!
iiiNot-shy

Posted on februari 22, 2014, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

