Insta-bilder

Detta är gamla instagram bilder jag inte har kollat på på evigheter, hade glömt att de fanns, hehe.

insta
1. Hade precis köpt denna klänning och var helt galen i den!
2. Tog bilder på vackra blommor på min resa till Sydafrika.
3. Hade tråkigt i ett grupprum i skolan, haha. (hade perfekt hud, dayum!)
4. Den perfekta måltiden vi fick på den roligaste och galnaste kryssning jag någonsin har vart på, vi åkte för att fira in mina 18-år.
5. Det visade sig att jag har ett synfel i ena ögat, var stensäker på att jag skulle bli tvungen att köpa glasögon.
6. Min största shopping runda ever jag gjorde efter min födelsedag (fick en massa presentkort).

Haha, snacka om nostalgitrip!

Posted on februari 9, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Snygg, speciellt första bilden 🙂

Kommentera

