Grey

En riktigt tråkig, grå och regnig fredag…vet inte ens vad jag ska skriva då jag inte gjort något intressant idag, jag har ba gått till skolan för att skriva färdigt ett svenska arbete och sen kom jag hem. Mamma (som har fyllt år) ska ha fest här hemma och barnen får inte vara med, men jag borde få vara med med tanke på att jag slutade vara barn för två år sedan, tekniskt sätt haha…. Vi kommer bli ivägskickade till moster och sitta där och dega, haha tråååk.

Det sämsta med denna fredag är nog att jag har blivit sjuk och inte kan gymma, jag hatar verkligen att vara sjuk usch! Men men, det är som det är alla har sina mindre bra dagar, right?

bild101

 

Posted on februari 7, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

Kommentera

