Nike 5.0

Mina freeruns som jag hade beställt för typ en och en halv månad sen har ÄNTLIGEN kommit! Shit asså, jag trodde jag hade blivit lurad ett tag, haha. Men de kom till slut och dom är galet snygga och dom luktade jättestarkt av tennisbollar (älskar den doften), jag ville typ börja tugga på dom haha!

De ser jättebra ut men sulan inuti sitter helt löst nästan så jag vet inte hur länge de kommer hålla och de är rätt tajta, tyvärr men kan man verkligen förvänta sig något annat när det är förfalskningar? Svaret är nej, för det priset jag köpte dem för är jag otroligt nöjd!

20140205_181615 20140205_181556

Detta blir mina gymskor

Posted on februari 5, 2014, in Shopping and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

