Internet-köp

Jag känner att det var längesen jag tog en riktig shoppingrunda fysiskt på stan, den senaste tiden har jag bara handlat på nätet nästan! Nu var det enbart hudvårdsprodukter jag ville beställa, till mig själv och några till som jag inte vill visa (ska ge bort resten i present)

DSCN9372

Det ni ser på bilden är en ansiktskräm av Coryse Salomè, en body butter av Teracle Moon och en hudlotion för hela kroppen av Cyclax. Detta var otroligt billigt och sidan hade fått superbra betyg så jag tänkte passa på och bunkra upp så jag slipper springa fram och tillbaka för att köpa här.

Ni hittar samtliga produkter här: http://www.fragrancedirect.co.uk/

DSCN9373

Jag fick även en vattenflaska av mamma idag, jag är väldigt tacksam över den jag behövde den verkligen!

Posted on januari 20, 2014, in Shopping. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

