Låga eller höga?

Jag har märkt att jag sällan bär klackar…Det är nästan alltid sneakers, ballerinaskor eller låga stövlar. Jag har ett par skor med klack, fast de är antingen i kilklack eller rätt låga ändå. Det känns som om jag borde vara ”bedrövad” över det men nu har jag insett att faktiskt inte behöver vara det. Jag kommer antagligen inte bli en ”högklacks-tjej”, jag är inte ens en ”sko-tjej” till att börja med så…
Kanske om jag går ut kan jag ha lite högre skor, men även vid utgång är det sällan. Jag tycker för övrigt att det är asfint och det får benen att se bra ut men jag föredrar låga skor.

Vad tycker ni bäst om? Låga eller höga?

87413

Posted on januari 19, 2014, in Mode. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

