Ärenden

Jag hatar verkligen när jag kommer bort från bloggen under såhär lång tid men jag har som vanligt haft mycket att stå i! De senaste 4 dagarna har jag hunnit, maila och ringa till olika högskolor/universitet jag vill ansöka till, hinkat Celsius, gått ned 2 kilo, gått upp ett kilo (lol), fått panik över ett par skor som fastnat i tullen, blivit nekad jobb, ett berg av skolarbete och massa annat skoj haha.

Jag har inte suttit still i en minut, det finns saker att göra hela tiden! Jag känner bara att jag vill resa bort och ta det chill i ett varmare land ett tag. Thailand kanske, hawaii eller en annan varm stat i USA eller varför inte södra Frankrike. Skulle vara sååå uppskattat just nu men skulle jag resa någonstans nu skulle jag inte hinna med allt jag måste hinna med innan studenten. Dessutom om allting går som det ska kanske jag får åka till Frankrike i alla fall.

6747878

Posted on januari 19, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

