När man inte kan sova

Det har varit en riktig trög dag med många motgångar och just nu är jag så stressad att det inte ens går att sova så jag bloggar i stället. Att blogga kanske fungerar bättre än att räkna får eller räkna till hundra baklänges…det värsta med att inte kunna sova är att tankarna som man inte vill tänka kommer krypandes fram, sen går det inte att sluta tänka och det blir typ en ond cirkel av tankar, ångest och sedan sömnbrist.

Jag ska ta upp en bok och läsa… om jag inte kan sova efter det tänker jag dygna…

Posted on januari 14, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

