Otrevliga lärare

Jag är så otroligt trött på alla mina lärare just nu! Jag känner att jag saknar mina gamla lärare som faktiskt brydde sig om sina elever och deras betyg. Börjar fan bli arg, fattar inte varför vi elever ska ha en massa ordningsregler att följa när lärarna inte gör det! Så jävla fel. Bara de senaste veckorna har jag fått stå ut med lärare som ljuger för mig om att mitt arbete är perfekt och sen sätter ett dåligt betyg på mig, sen har man flera lärare som vägrar att svara på mail och ignorerar en, lärare som vägrar vara flexibla osv. Vad är det för fel på dom just nu, dom är fan kallare än vädret!

Detta är inte bara grejer jag har fått för mig heller, efter att ha diskuterat med vissa så verkar det vara många på skolan som upplever lärarna som orättvisa…jag tycker dom rent utav är elaka! Inte alla såklart, vissa är alltid snälla och lyssnar alltid men andra är helt känslokalla och typ bryr sig inte alls. Vill inte gå till skolan imorgon, är så trött på att vara trevlig mot lärare som bara kommer att vara bitchiga mot mig. Är verkligen skitless på hela packet…

tumblr_mao7yrYC311rg04wpo1_400

Posted on januari 12, 2014, in Mina bekännelser and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

