10 dåliga trender…

Jag tänkte dela med mig av vissa gamla trender som varit som jag stört mig sååå mycket på när de var populära. Med detta inlägg vill jag inte förolämpa någon som har tyckt/tycker att det jag kommer att ta upp i inlägget är snyggt. Jag har säker själv tagit efter några av dessa trender, så hela inlägget borde tas väldigt lättsamt tycker jag!

1. Platå-skor

Jag tänker främst på de här converse-aktiga skorna som alla var helt lyriska över ett tag, jag tyckte aldrig om dem de såg så klumpiga ut som buffaloskor typ haha. Det kan vara helt okej om man har den låga varianten…men de första som kom ut var ju nästan lika höga som jeffrey cambell skorna och det funkade inte alls för mig.

img-thing

2. Idomin-salva

Vita läppar är aldrig fint, det var så jävla fult att det inte är sant speciellt om man är mörkare i hyn haha.

3.  Sneaker med kilklack

Jag vet att många tycker dessa är snygga men jag står inte ut vid blotta synen av dom, sorry!

4. Vita high-top converse

Jag vet att folk som bor utomlands och kommer hit tror att alla i Sverige är med i en sorts sekt som dyrkar vita converse. Jag tycker dom e snygga och sköna men det är jobbigt att ALLA har såna haha, man kanske ska börja tänka på att byta upp sig.

5. För grova ögonbryn

Jag gjorde själv detta tyvärr och trodde jag såg fett tuff ut men jag insåg efter typ nån vecka att jag inte gjorde det haha. Det är svinfult  när tjejer målar ögonbryn som tar upp halva deras ansikte…

(Cara må ha naturligt tjocka ögonbryn, men här e dom dubbelt så stora!)

orig-21137335

6.  Bieber-bob

När typ alla killar gick runt med den där typiska ”bob” frisyren, det tog typ år och dar för att få till den där perfekta hjälmformade hårmössan haha. Kalla mig konstig, men jag tyckte aldrig att det var fint.

TIME/CNN/People/Fortune 2010 White House Correspondents' Dinner Pre-Party

7. Haremsbyxor

Det här måste vara det jag har stört mig på allra mest! låt bara bilden tala för sig själv…

6a00d8341c873353ef00e551eea2fe8834-800wi

8. Kameltå

Vet inte varför tjejer verkar tro att kameltå är fint. De drar upp sina leggings upp till bröstet typ och tycker dom är the bomb, det e bara awkward för alla andra. De flesta gör det med flit också, jag fattar inte…

9. Fashion show på gymmet

På mitt gym är det inte så illa just nu men, det finns vissa grupper (de kommer aldrig själva) som tror att dom är med i en show typ och måste visa upp sig på ett visst sätt. De tränar typ i två minuter och svettas inte ens. Resten av tiden tar de bilder, skryter för varandra och vandrar fram och tillbaka i gymmet utan anledning. Har aldrig fattat det där, när jag tränar tränar jag hårt och ser ut som en hobo som har precis varit med i en polisjakt typ, men jag bryr mig inte om det…det viktigaste är att man kommer i form!

545128_370781132963557_319079311467073_1045632_623729662_n

10. Animals

Jag är så jävla trött på den låten, den har spelats så mycket överallt att jag hör den i mina drömmar. Den var bra innan alla började spela sönder den och sjunga på den överallt. Det är ju värre än Euphoria vafan! Mother fucking animals kan dom vara själva, jag orkar inte mer haha.

Posted on januari 12, 2014, in Mina bekännelser, The stuff i don't like! and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

