Kvarg

Jag har fått höra att det är äckligt, för fett och att det bara är en ”trend”, men jag smakade för första gången igår och det var faktiskt väldigt gott. Jag köpte Kesella vanilj igår som jag tänkte att jag ska börja göra mellanmål med. Det är tyvärr fel kesella insåg jag när jag kom hem, ville ha lätt-kesella…men jag får väl äta den i små mängder så funkar det nog. Jag hade inga recept på något så jag skar en halv banan och krossade en näve fiber-corn flakes och blandade det med lite kesella, det blev supergott och mättande, men så fort den tar slut måste jag byta upp mig till lätt-kesella!

Posted on januari 8, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

