2014

Jag har varit borta från bloggen ett tag och det är för att jag har haft fullt upp med att fira nyår och jobba på mina mål som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Ska försöka skriva lite mer nu. Förutom att nästan ha fått en massa smällare på mig (fråga inte…), har jag tagit tag i träningen igen läst ut hungerspelen (superbra!) som jag sa att jag skulle göra och lyssnat på alla låtar på beyonces nya album. Ett bra sätt att inleda året tycker jag. Jag vet att det finns många blandade känslor kring hennes nya låtar och videos men jag älskar dem! Varenda låt och varenda video, jag tycker att detta album är ett mästerverk trots att det är rätt annorlunda från hennes stil. Speciellt ”Flawless” tycker så mycket om budskapet i den låten.

Jag kom också på igår att jag fan fyller år snart, helt galet… men men, jag hoppas att alla har en god fortsättning på året i alla fall.

large 78765

Posted on januari 3, 2014, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

