Vet ej

Jag vet ej hur det blir imorgon (senare idag) har svårt att sova för att jag vet att mina kompisar kanske vill dra till samma krog där jag ännu en gång gjort bort mig för att fira nyår. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller, har fortfarande lite ångest över hela grejen och vill egentligen inte lämna mitt hus tills lovet är över haha. Men jag går ut för att träffa mina vänner, det är dom som är viktiga och inget annat! Om jag har tur hittar vi på en annan fest med mycket drag eller så blir jag kvar hemma jag vet ej hur det blir.

Posted on december 31, 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

