Juldagen

Det var som vanligt en riktigt kul julafton igår med mycket mat, dans och julkappar. Vi åkte också till kyrkan på midnattsmässan som vi gör varje år och stank rökelse när vi gick därifrån haha. Hoppas alla har haft det lika mysigt och njutit av att bara få lata sig ett tag. Nu i mellandagarna ska jag handla för mina sista slantar på rean, beundra mina julklappar, tvätta, läsa hungerspelen och kanske få lite skolarbete gjort. Kan ni fatta att våra lärare ger oss 2 feta uppgifter typ en vecka innan jullovet som ska vara klara direkt efter typ?? Tyranner, haha.

En lite tråkig sak är att jag inte kommer att kunna dra ut på nyårsafton på grund av schemakrockar, men istället ska jag dra ut med mina Fabulous 4 nån dag tidigare och fira. Jag gillar ju att bestämma allting i förväg så jag vill bestämma vilken sminkning jag vill ha redan nu. Jag pendlar mellan 2 looks.

Fotor1225185437

Posted on december 25, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. en sån vacker tjej har jag aldrig sett

Kommentera

