Jag klarade det!

Vilken enorm lättnad! Vi fick veta våra resultat idag och jag klarade matten och är överlycklig för det! Äntligen kan jag pusta ut, i alla fall lite grann och börja fokusera på annat. Jag tror inte jag kan beskriva hur bra det här känns…det är ofattbart. När läraren sa att jag hade klarat mig kunde jag knappt tro det, det var så otroligt nära att jag reste mig upp och kramade honom haha. Ingen mer nu matte, fy fan vad skönt! 

Jag känner mig ungefär såhär just nu:

76745-cool-bro-happy-dance-gif-Imgur-4Yfp tumblr_mxxfpeD5PG1r2sb6go1_500

Posted on december 18, 2013, in Mina bekännelser and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

