OUAT?!

Jag kan inte få nog av den här serien, once upon a time! Jag har gillat den sen första avsnittet men säsong 2 är PERFEKTION! Varenda vecka har jag fått stått ut med outhärdliga cliffhangers, man blir liksom helt uppslukad av programmet. Ni som inte kollar borde börja! Det är bäst! Jag såg det sista avsnittet idag, hädanefter är det ”vinteruppehåll” fram till någon gång i januari skulle jag tro.

Det sista avsnittet var perfekt skrivet! Jag var på mina tår under de hela 40 minuterna och satt bara och gapade i slutet, jag kommer inte klara av att vänta ända till vinter… jag hinner avlida tills dess haha. Såhär satt jag i min säng typ efteråt: omg_wtf-12875

Bästa fantasy serien everrrr!
emma-swan-once-upon-a-time-20222-1920x1080

Posted on december 16, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

