Internet trubbel

Jag har trots stora svårigheter lyckats lägga upp det här inlägget. Min dator har fuckat ur totalt i typ 2 dagar nu haha. Internet ville helt enkelt inte funka på just min dator och ingen i huset vet varför, alla kom och försökte fixa den men ingen lyckades…men nu, helt plötsligt så började det fungera, vet inte hur länge det varar dock…

Ett litet sidospår,  för de som ännu inte vet så har jag laddat ned snapchat på min pappas mobil så ni som har mig där kan börja snappa igen om ni vill. Och oroa er inte, han öppnar inte ingenting eftersom jag loggar ut varje gång när han ska ha telefonen.

Posted on december 13, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

