No more Iphone

Jag fick reda på för någon dag sedan att det inte går att laga min telefon…så mitt alternativ är att köpa en ny för ganska mycket pengar. Pengar är något man har ont om mitt i december liksom, så jag kommer inte att få någon ny. Nu måste vi liksom betala för en mobil och abonnemang som används i flera månader till, så sjukt drygt. Det kan bli svårt att nå mig för att jag måste fortfarande samsas med min bror om hans gamla mobil, som han tydligen fortfarande behöver tills vi hittat en annan.

no-iphone

 

För övrigt, har jag inte gått till skolan idag utan suttit och pluggat matte i princip hela dagen och hämtat korv. Haha, vi säljer delikatesskungens korv med skolan för att samla in pengar till studenten för de som inte vet och leveransen kom idag. Sen var det åter till matte när jag kom hem…Nu är det ju såhär att jag har matte nationellaprov imorgon och jag kan inte linjär optimering alls och är otroligt osäker på resten så jag känner bara såhär:

kim-kardashian-crying-face-2-zap2it

 

Jag hoppas verkligen att jag klarar mig!

Posted on december 10, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

