Drunknar

Det är för mycket, alldeles för mycket saker som pågår just nu! Min hjärna kommer få kortslutning snart. Det är som mina tankar går på tomgång, när jag sagt till mig själv att jag måste ta en paus från allt så sitter jag i alla fall och darrar på benet, biter på naglarna och tänker på allt jag måste ha klart. Mina tankar är som trådar som snor runt okontrollerat i mitt huvud och trasslar sig in i varandra.

Julstressen har officiellt gjort entré i mitt liv ännu en gång, men nu handlar det om mycket mer än bara skolan, mycket mer som står på spel. Jag vet inte om andra känner på detta sätt men jag brukar alltid känna mig skitstressad vid denna tiden på året, jag förstår inte varför alla deadlines och viktiga möten för saker och ting måste passa in inom just de 2 veckorna!  Man kan ju inte dela på sig liksom (önskar att jag kunde det ibland).

Jag måste nog lägga ifrån mig skolböckerna och allt det andra nu och ta och lugna ned mig lite, jag ska ju ändå ut och fira en av mina närmaste vänner idag. Vill inte gå dit helt sönderstressad.

School blues, haha

bild122

Mitt enorma block, fullproppat med massa uppgifter. Haha, mitt ansiktsuttryck på denna bild utrycker verkligen stressen jag känner.

bild121

Posted on december 6, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

