Presentshopping

Jag tycker att det är jätteroligt att handla presenter till folk, samtidigt är det lite jobbigt när man själv vill ha sakerna själv haha. Jag hade hunnit härja på stan fram och tillbaka i 2 timmar innan jag hittade något som jag tyckte kunde vara någorlunda bra att ge bort till någon! Jag är dock riktigt nöjd med vad jag har köpt och jag hoppas att den som ska få dem blir glad.

För övrigt var det tacos idag i skolan (omnomnomnom…), det var riktigt najs och det var också ovanligt lugnt på skolan. Det var typ inga där, alla hade åkt iväg på SACO-mässan som håller på nu i några dar. Jag ska inte åka, det är för dyrt med tåg och mat osv (#snåljåp), sen vet jag ju redan vilka skolor som har de bästa ekonomiprogrammen så det är rätt onödigt för mig.
Jag missade också den enda obligatoriska lektionen jag hade idag på grund av att jag försov mig… haha, lyckat.

Från dagens shopping tur, jag önskar faktiskt att jag kunde behålla allting för mig själv, sadface : (

Ifhfh

Jag blev utbjuden idag, för att gå till krogis…vet dock inte om jag vill gå än haha, tycker ni jag ska gå?

Posted on november 29, 2013, in Shopping and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

