Kursprov

Har skrivit kursprov i matte idag, jag hoppas verkligen att jag klarar mig! Jag har nog aldrig varit så nervös och orolig inför ett prov någon gång som in för detta prov. Precis innan fick jag kallsvettningar,black-out och rysningar…Jag föreslog till och med till vänner att vi skulle göra en moshpit/flash mob under provets gång så att läraren skulle bli tvungen att ställa in provet. Det kändes som om jag höll på att dö typ, men nu är det över. Nu ska jag bara plugga på som SATAN för att klara matte-nationella som ska skrivas om 2 veckor.

Matte är en riktig pärs, just nu ligger jag på mage på fåtöljen hemma i mitt vardagsrum och äter överblivet godis som jag hade köpt till provet och försöker lugna ner mig lite haha.

Posted on november 28, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

