Ratchet

Blir inte ni arga av såna människor som inte vet sina gränser? Det blir i alla fall jag! jag stör mig ASMYCKET på sånt där.

Idag när jag skulle åka hem från skolan så var jag redan lite spänd av olika anledningar och jag ville bara ha en lugn stund på bussen,men nå jävla tattare var så klart tvungna att sätta sig i min närhet. Nåt äckligt, flottigt avskum till kille satte sig först och kort efter kom en monstruös she-beast och satte sig, hon var verkligen ENORM! Han började skrika åt någon kvinna i telefon om att han skulle ha friplats (?) någonstans. Sen ringde han någon annan och skrek vidare om arbetsförmedligen, socialen, socialbidrag osv… Ni skulle ha sett hur han var liksom, han var verkligen jätteäcklig!Han satt och snaskade på godis tjejen hade löst i sin ficka, och sket så det stank ägg i hela bussen. Han såg ut som om han var hög på badsalt, asså jag skojar inte! Sen tjejen lär ju ha haft nåt allvarligt fel… hon satt och vrålade i hela bussen att han killen var dum i huvudet och att hennes extramamma var en f***a, att killen ville ha sex med hennes mamma (han sa skrek ”aa, det vet du att jag vill!”) och annat sinnessjukt shit. Hon stirrade skitfult på nästan alla tjejer som steg av bussen och kallade dom för horor och luder.

Fötter på sätet, spilld och utspottad mat runt om där de suttit, jag skulle kunna fortsätta men jag tror ni förstår haha…

Medans de gjorde detta verkade de ignorera faktumet att halva bussen sitter och blänger på dom äcklat och irriterat över deras onormala beteende. Dom skulle tydligen gifta sig också…asså de där, om något är definitionen av ”white trash” och ”ratchet”. Fy fan vad jag avskyr såna människor, de hade liksom ingen respekt alls för någon, det kan ju inte vara så jävla roligt för busspersonalen att behöva städa efter dom liksom. Det hade varit en sak om de hade varit handikappade eller liknande, fast jag tvivlar starkt på det, de var bara problembarn som vill provocera typ.

Har aldrig träffat så ociviliserade svin till människor som de där 2, haha jag hatar verkligen sånt där!

Min reaktion haha

Posted on november 20, 2013, in The stuff i don't like!. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

