Pluggination

Har jobbat som en dåre de senaste dagarna…inte bara med plugget men även typ hemma och lite annat, men mest plugget… Har bara varit tillbaka i skolan i två dagar och är redan helt slut! Jag märker nu att jag kommer behöva prioritera skolan över allt annat och verkligen råplugga ända fram till jullovet! Vissa kurser tar ju slut då så det blir extra viktigt… med detta sagt, så måste jag återigen be om ert överseende om jag inte uppdaterar så ofta eftersom jag inte kommer att vara lika närvarande på bloggen fram till jul, måste verkligen fokusera på att inte kugga.

Det borde ni också göra!

Eller i alla fall ni som går i skolan än haha

tumblr_kqxz5b3K5J1qa2iueo1_400_large
Typexempel på hur en dag i mitt studentliv kan se ut… hehe

Posted on november 5, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

