Delirium

Jag fick en ljudbok gratis igår som jag börjat lyssna på idag, den heter ”Delirium”. Jag har lyssnat i ungefär en halvtimme hittills och den verkar vara riktigt bra. Kortfattat så handlar boken om en tjej som lever i en värld där kärlek anses vara en hemsk sjukdom som kallas amor deliria nervosa som alla vid 18 års ålder måste gå och bota sig från på en speciell anläggning. Tycker att själva idén om ett helt känslolöst samhälle utan någon som helst kärlek är intressant men jag börjar känna att jag hellre hade velat läsa den fysiska boken än att lyssna på den, det ger en helt annan känsla när man läser själv.
DeliriumSpecialEd

Posted on oktober 29, 2013, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

