Förföljd

Jag har fått nog och börjar dessutom känna att det här börjar bli obehagligt. Det finns en man som förföljer mig, egentligen två men ena utmärker sig. Han förföljer mig inte aktivt men varje gång han ser mig så börjar han springa åt mitt håll för att kunna prata med mig…vilket jag inte vill, och det har jag även gjort klart för honom! Han har flyttat till mitt område tror jag så nu brukar han stå och vänta utanför sitt hus, bland buskarna när jag stiger av bussen för att kunna stalka mig ännu mer, vem fan gör så??? Han dyker upp överallt, på stan, tågstationen, posten och vid busshållplatsen.

Jag vet att han inte är seriös det syns på honom… dessutom har han förföljt mig sen jag var 16, alltså i typ 3 år, han är flera år äldre än mig och har barn. Jag såg honom på stan för någon vecka sedan i en restaurang med en tjej som såg ut att vara i min ålder, om han redan är involverad med någon vad fan vill han mig då?? Den andra stalkern är ännu mer moraliskt skyldig eftersom han stalkar mig i kyrkan…när jag väl är där så ser man hur han väntar tills min mamma och pappa har försvunnit utom räckhåll för att kunna komma fram och hålla på. Han har stalkat mig sen jag var typ 15, vilket jag tycker är riktigt pedofiliskt haha! De är riktiga äckel, såna där som försöker lura unga tjejer vilket jag tycker är omoraliskt som fan och äckligt eftersom man vet att såna där bara är ute efter en sak…

”kyrkogubben” verkar ha fattat att han måste sluta…eller så är det bara för att han verkar ha fått en flickvän haha, den andra verkar dock inte vilja sluta…jag får väl hota med att ringa polisen och kanske till och med göra det om han inte lägger av.

Posted on oktober 28, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

