Hittat min kamera!

Det känns som vår lägenhet är mycket större än vad som möter ögat! Man hittar grejer i hörn lite här och där som var trodde var långt förlorade…hittade min gamla kamera igår och tog lite bilder på min halloweenoutfit, blev dock inte så bra. Jag är inte vann med att jobba med en sån här kamera sen jag fick min iPhone.

Detta var min utklädnad igår:

DSCN9319[1]

 

Sminkningen…fick inte sminka mig som jag ville för att mamma stack till stockholm med hela sin sminkbox som jag brukar låna haha, men det blev bra ändå tycker jag!

DSCN9330[2]

Posted on oktober 26, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

Kommentera

