No more iPhone

Jag hatar,hatar, HATARRR mitt liv just nu!! Min iPhone föll i backen en gång för mycket och nu är den sönder…i och med att det var min ända kamera så blir det lite färre av mina egna bilder i bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till utan mobil i obestämd (en evighet) tid…. Ni som har mig på FB får väl skriva där om ni vill något eller så får ni maila mig.

Hela mit liv var i den där telefonen och nu är den förstörd…jag vill typ bara lägga mig ner och dö…

Posted on oktober 23, 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

